Nefunguje radně skrypt u Internet explorer

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pátek Červen 30 17:39:14 CEST 2006

Ahoj fandové. Dělal jsem úplnou reinstalaci Jawsu 6.20, protože některé věci
nečetl správně, např. obrazovku při pohybu s jawskurzorem. Teď jsem zjistil,
že v Internetu explorer sice je přidružený skript, ale vůbec nefungují
zkratky, např. přecházení po odkazech-U nebo přejití na editační pole-E.
když dám insert+h, tak se objeví nápověda pro Internet explorer, ale když
dám insert+w, tak se objeví nápověda klávesových zkratek windows a měly by
se správně objevit klávesové zkratky užívané v Internet explorer. Ten
problém je jenom u internetu a soubor *.jkm tam je. Nevíte, čím může být
problém způsoben? Zdraví Michal.