Re: dotaz na programátory!

Ladislav Kubeček lada na baddy.cz
Pátek Červen 30 13:25:15 CEST 2006

Zdravím!!

to mně těší, že se s podobnou problematykou nepotýkám sám.
Srdečně zdraví
    Láďa.

----- Original Message -----
From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, June 30, 2006 12:51 PM
Subject: RE: dotaz na programátory!

Zdravím,

Mám pocit, že sa nám jedná o rovnakú vec. Viem, niekto môže napísať, že toto
si dokáže spraviť aj za pomoci Excelu a pod (aj ja to tak riešim), ale ak
potom máte nejakému klientovi hladať napríklad kolko krát bol na masáži,
alebo iné štatistické údaje, tak sa v celku natrápite. Raz som sa pokúšal
dohodnúť s jedným programátorom, ale potom sme prišli nato, že ajkeby sa
niečo vytvorilo, tak dosť záleží natom, ktorý z masérov aký odčítací program
používa. Preto by to chcelo asi dosť viac námahy, pretože nieje software,
ako software. NO ak by sa predsalen niekto našiel, tak by som to aj ja
privítal.
S pozdravom Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk