dotaz na programátory!

Ladislav Kubeček lada na baddy.cz
Pátek Červen 30 12:11:11 CEST 2006

Dobrýden přátelé!

Mám na vás následující dotaz:
Již skoro 10 let dělám praxi maséra a za dobu, kdy jsejm začal dělat s
počítačem, jsem zatím neobjevil prográmek, který by mi mohl dle mích
představ evidovat klientelu, tisknout stvrzenky pro klienty, faktury pro
organizace, případně by mohl fungovat jako plánovací kalendář a připomínač.
Protože si nejsem schopen sám pro sebe něco takového vytvořit, rád bych se
zeptal těch, kteří se programováním zabývají na několik věcí:
1. Kolik by mohla práce takového programátora stát?
2. Je vůbec možné v tak malém mněřítku jako jednotlivec si nechat něco
takového vytvořit? Nebyla by to stráta času pro progamátora?
3. Je vůbec technicky možné skloubyt do jedné aplikace plánovač, evidenci
klientů, tisk faktur, nebo stvrzenek?

Za zodpovězené dotazy předem moc děkuji.
Srdečně zdraví
      Láďa.