zahada xlssuboru

Michal Ondruska 0908937174 na orangemail.sk
Pondělí Červen 26 21:50:27 CEST 2006

Vážení fachmani! Asi pred mesiacom sa mi stala nepríjemná vec. Našťastie
zatiaľ na tom nezávisím, ale mal som excelovský súbor, v ktorom boli
zaznamenaní mnou vymasírovaní ľudia. Neviem ako k tomu prišlo, no zrazu mi
ostal z celého hárku iba názov, ktorý bol uvedený na hornom okraji akoby v
prvom riadku písaného textu a zvyšok informácií niekam zmizol. Tento názov
mám aj v ďalších "a" bunkách, ale nič iné na hárku jeden neostalo.
Špekulovali sme so známym v čom by to mohlo byť, no k ničomu sme sa
nedopracovali. Veď ak by som všetko napísané označil a následne to dilitom
vyhodil, zmizol by mi pravdepodobne aj tytulok. Či nie?
Ak viete niekto, čo som mohol zbabrať, dajte prosím vás vedieť. Podotýkam,
že na druhom hárku všetko funguje ako má.
Za odpoveď ďakujem.
Mišo!!