Anglictina na PC

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Červen 26 15:33:18 CEST 2006

Co se týče mikrofonu - nedávno jsem kupoval sluchátka v Dataartu u nás v
Praze. Ty s mikrofonem byly levnější než ty bez něho. Stály asi do 200 Kč.
Asi to nebude kdoví co, ale možná by to mohlo stačit. Jiná sluchátka s
mikrofonem jsem dostal asi za 300 Kč. Myslím, že to není problém .... Zdraví
Vás Miloš Šmíd
  _____

From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Jarek Krčmář
Sent: Monday, June 26, 2006 3:09 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Anglictina na PC

Dobrý den pane Šmíde,
děkuji vám za přílohu. Musím vás informovat o tom, že pokud jsem chtěl
stáhnout Language VY, čekal jsem dlouhou dobu na stažení. Máte pravdu: V
popisu bylo řečeno, že se objeví okno,, ale jakmile jsem odentroval otevření
stránky, objevila se hláška s reklamou o izraelských nepokojích. Šlo o
nějakou knihu. Stažení programu jsem se nedočkal.
Pokud jde o slovník Verdict FREE, tak ten jsem mohl stáhnout bez potíží.
Zkusmo jsem si stáhl program Teacher. Problém je v tom, že se musím vždy
nějak přihlásit a přidat heslo. To se mi ještě nepodařilo. Jde o to, že je
možné tam zkopírovat slovíčka z několika jazyků a ten program by mě z nich
mohl zkoušet. S tímto programem lze také komunikovat hlasem, ale je nezbytné
mít mikrofon. Ten bohužel nemám.
Jarek