Anglictina na PC

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Červen 26 14:16:12 CEST 2006

Ještě bych opravil správný pravopis těch programů, kdyby si to někdo chtěl
také stahovat:
Verdict Free
a language VI tedy s měkkým i nejspíše římská šestka.
Verdict Free je zřejmě část vybavení automatizovaného překladače webových
stránek luhačovické firmy Eurotran. V současné době přešli na roční
předplatné fungování slovníku za 790 Kč, funguje kromě IE i ve FireFoxu, ale
nějak tam už nevidím verzi pro překlad nápvoěd, dokumentů wordu a dalších
dokumentů. Pro tyto účely radí v otázkách a odpovědích vše do Wordu a tam
uložit jako html. To bych řekl, že je trochu ústup. Zdraví Miloš

  _____

From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Jarek Krčmář
Sent: Saturday, June 24, 2006 9:16 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Anglictina na PC

Ahoj fandové,
ze stránek www.zdarma.org jsem si stáhkl slovník nazvaný Verdict FREE. dále
tam nabízejí program zvaný Language VY. Ale problém je v tom, že odkaz na
tento program je nefunkční. Popisují ho tak, že Tento program funguje se
slovníkem, který můžete stáhnout zde, nebo jej můžete sami vytvořit. Ulehčí
vám učení se cizích jazyků.
Chtěl bych se vás zeptat na toto: Znáte prosím program, který mi může
umožnit slyšet mluvené slovo? Jak už jsem uvedl, stáhl jsem si slovník zvaný
Verdict FREE. Jde o slovník česko-anglický a anglicko-český. Je to PC
translator.
Jarek