Anglictina na PC

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Sobota Červen 24 21:16:22 CEST 2006

Ahoj fandové,
ze stránek www.zdarma.org jsem si stáhkl slovník nazvaný Verdict FREE. dále tam nabízejí program zvaný Language VY. Ale problém je v tom, že odkaz na tento program je nefunkční. Popisují ho tak, že Tento program funguje se slovníkem, který můžete stáhnout zde, nebo jej můžete sami vytvořit. Ulehčí vám učení se cizích jazyků.
Chtěl bych se vás zeptat na toto: Znáte prosím program, který mi může umožnit slyšet mluvené slovo? Jak už jsem uvedl, stáhl jsem si slovník zvaný Verdict FREE. Jde o slovník česko-anglický a anglicko-český. Je to PC translator.
Jarek