jaws a prevodni tabulky?

Jiří Zadražil jirka511 na seznam.cz
Sobota Červen 17 19:39:44 CEST 2006

uz sem mu to poslal.
  ----- Original Message -----
  From: marek
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, June 17, 2006 7:25 PM
  Subject: jaws a prevodni tabulky?

  Ahojte, prosim, muzete mi nekdo poslat pprekladovou tabulku pro cestinu, aby jaws
  fungoval s radkem? Jmenuje se to nejak cz1250.jbt nebo tak nejak a je to primo adresare
  jawsu. A hodte nekdo info, aby mi to neprislo prosim 100x. a jak se kdyztak da editovat
  jina tabulka, aby treba urcity znak zobrazovala tak ci tak? Myslim, ze napr misto
  é je v unicode nejake ň nebo tak nejak, proste kde se zadavaj jednotlive znakyv a
  symboli? Diky moc.Diky moc.
  Pouzivam jaws 7.0 a win xp pro.  Marek Durila

  http://www.nod32.cz