skodna v ICQ?

Karel Brinda konference na brinda.info
Čtvrtek Červen 15 14:04:39 CEST 2006

Dobrý den,

neděste se. že jestli nepošlete tuto zprávu, tak se něco stane. Jedná se
totiž o nesmysl, který rozeslal nějaký vtipálek a nyní se směje nad tím,
jak rychle se to rozšířilo. Správci ICQ serverů si mohou zjistit velmi
lehce, kdo se přihlásil např. za poslední měsíc. To samé ta zpráva s tím
placeným ICQ. Opravdu tomu nevěřte.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference