skodna v ICQ?

Jana Homolová janhom na seznam.cz
Čtvrtek Červen 15 08:51:18 CEST 2006

Dobrý den, já většinou takové zprávy ignoruji, protože si myslím, že to
okolí nezajímá. Řekla bych, že je to něco na způsob řetězových mailů, ve
kterých vyhrožují, že jestli ten mail neodešlete, tak se vám něco stane.
Můžu uvést příklad ještě horší zprávy, které také nepřikládám moc velkou
důležitost:
 Od 1.12.06 bude icq placené. tomu muzete predejit kdyz poslete tuto zpravu
aspon 18 lidem z tve kontaktni listiny . Neni to zert (zdroj: www.icq.com )
Kdyz posles 18 lidem dostanes email a tvoje icq kvetina bude modrá."

Když na to půjdu logicky, tak správci serveru si určitě nebudou ověřovat,
jestli někdo poslal zrovna tuhle zprávu 18 lidem. Myslím si, že na
kontrolování chatů nemají ani právo, myslím, že by tím porušovali zákony. I
kdyby bylo icq placené, jak v tomto spamu píší, (doufám, že tomu tak
nebude), tak určitě bude placené pro všechny a nikdo nebude mít výjimky
jenom proto, že poslal nějakou zprávu 18 lidem.

Zdraví Jana Homolová

----- Original Message -----
From: "J. Drastich" <drastich na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, June 15, 2006 8:33 AM
Subject: skodna v ICQ?

    Přeji všem pěkný den. Přišla mi na ICQ zajímavá zpráva, která mi nápadně
připomíná tahání mailových adres v řetězových mailových dopisech. Jen by mě
zajímalo, jaký to může mít účel na ICQ. Myslíte že má smysl tomu přikládat
nějaký význam? Zprávičku připojuji níže.

XXXXsvere (04:45 PM) :

Sprvci ICQ serveru vydali toto prohlšení: " My z ICQ potřebujeme zjistit
kolik

je aktivních účtů a kdo doopravdy využívá naše služby, nebo jen zbytečn zabr

msto na serveru. Přepošli to každému ve svém kontakt listu do 24 hodin.

Jestliže tak neučiníš budou naše služby pro tebe nedostupné. Není to fáma.

Neposílej mi tuto zprávu zpt. Pošli to ostatním ve tvém kontakt listu

    S pozdravem Jiří