skodna v ICQ?

J. Drastich drastich na braillnet.cz
Čtvrtek Červen 15 08:33:25 CEST 2006

    Přeji všem pěkný den. Přišla mi na ICQ zajímavá zpráva, která mi nápadně
připomíná tahání mailových adres v řetězových mailových dopisech. Jen by mě
zajímalo, jaký to může mít účel na ICQ. Myslíte že má smysl tomu přikládat
nějaký význam? Zprávičku připojuji níže.

XXXXsvere (04:45 PM) :

Sprvci ICQ serveru vydali toto prohlšení: " My z ICQ potřebujeme zjistit
kolik

je aktivních účtů a kdo doopravdy využívá naše služby, nebo jen zbytečn zabr

msto na serveru. Přepošli to každému ve svém kontakt listu do 24 hodin.

Jestliže tak neučiníš budou naše služby pro tebe nedostupné. Není to fáma.

Neposílej mi tuto zprávu zpt. Pošli to ostatním ve tvém kontakt listu

    S pozdravem Jiří