UKLADANI STAZENYCH SOUBORU

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Červen 13 14:39:10 CEST 2006

Proboha, proč takhle složitě? Proč by někdo měl ukládat přílohy z OE přes
nějaký další program? Stačí si přece přečíst cestu, kam se to šoupe a
případně zkorigovat, ne?
Existuje i řešení, kdy se dá cesta Outlooku vnutit formou zásahu do
registrů, ale méně zkušeným ji nedoporučuji a mimochodem sám teď z hlavy ani
nevím, kde to tam přesně je:-).
Martin.
----- Original Message -----
From: "P. Partyka" <partyka na mujbox.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, June 13, 2006 1:09 PM
Subject: Re: Re[2]: UKLADANI STAZENYCH SOUBORU

Na ukládání příloh k mailům doporučuji raději použít funkce Total
Commanderu. Soubor si najít v něm a to celé i s cestou přenést přes schránku
do editačního pole pro uložení přílohy v OE. Nestane se pak, že si bude OE
pamatovat jiné cesty než kterou jste si definovali. Kdyby to někoho
zajímalo, mohu poslat informaci jak si v Total Commanderu nastavit i
zkratkovou klávesu pro načtení cesty i názvu souboru. Tohle používám nejen k
mailovým přílohám, ale i třeba k odesílání souborů třebas přes úschovnu. Je
to daleko rychlejší než použití funkce "procházet".
Druhá varianta je nejdřív přešoupnout soubor do složky, kde jste zvyklí
sbírat mailové přílohy. Zdraví

Pavel P., tel.608-100-608, email
<PARTYKA na MUJBOX.CZ>