Hodiny cesky mluvici - privesek

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Červen 8 21:09:35 CEST 2006

Ahoj fandové. Předem omluvte, že tento příspěvek nemá nic s počítači
společného, týká se kompenzačních pomůcek. Zvažuju, že si možná pořídím od
Tyflopomůcek Olomouc novou pomůcku a to hodiny česky mluvící - přívěšek,
kterou vyrábí nějaká rakouská firma. Ale ještě bych si chtěl zjistit nějaké
informace o ní. Zjistil jsem si už cenu, ale ještě bych si chtěl zjistit, co
všechno to má za funkce. Některé znám, ale prý jich to má přes 20. Jestli
někdo tuto pomůcku vlastníte a máte k ní v nějaké podobě brožurku, můžete mi
ji poslat v příloze? Odpovědi když tak směřujte na soukromou adresu a můžete
případně napsat, jaké máte s ní zkušenosti. Je to nová pomůcka a já jsem
neměl nějak příležitost si ji vyzkoušet na Tmavomodrém festivale. Zdraví
Michal.