TMF 2006 - zaznamy sobotnich prednasek

Peter Gombarik msp na chello.sk
Čtvrtek Červen 8 00:03:05 CEST 2006

Zdravím,

Myslím, že je fakt velmi dobré, že takéto záznami zverejňujete, ale chcem
len upozorniť, že napríklad v príspevku o mobil pocket chýba celá časť.
Možno sa mi tento súbor zle stiahol, ale Marek s výkladom končí pri vkladaní
pripomienky do kalendára a to len pri jej predmete. Bude aj toto doplnené,
alebo sa mám pokúsiť príspevok stiahnúť znva?
Za odpoveď vopred ďakujem. Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Radek Pavlíček
Sent: Wednesday, June 07, 2006 4:50 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: TMF 2006 - zaznamy sobotnich prednasek

Milí přátelé,

na www.tyflocentrum-bm.cz/tmf/2006#nahravky jsem před malou chvílí umístil
záznamy prvních šesti sobotních přednášek. Další přibudou v nejbližších
dnech, sledujte proto naše stránky.

UPOZORNĚNÍ: Kvalita nahrávek odpovídá prostředí a účelu, za kterým byly
pořízeny. Neočekávejte proto záznam se studiovou kvalitu zvuku. Účelem
nahrávek je poskytnout informace, které na setkání zazněly, i těm, kteří se
jej nemohli zúčastnit, v poslouchatelné kvalitě. Děkuji za pochopení.

Hezký den.

--
Radek Pavlíček
TyfloCentrum Brno, o.p.s.