Nebyl nalezen subjekt

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Červen 6 11:47:45 CEST 2006

Ahoj, Fandové,
digitálních a zvláště těch odborných informací v elektronické podobě není
nikdy dost. Přišla mi e-mailem nabídka nakladatelství Verlag Dashofer k
odběru některých odborných periodik zdarma e-mailem ve formě html zpráv.
Stačí se jen zaregistrovat na stránce
http://registrace.dashofer.cz/?o=enl&d=enpc&wa=20a06ex+PO , kde si pomocí
jednoduchého formuláře zaškrtáte ty periodika, která chcete zasílat. Kromě
těch odborných jako jsou Daně a účetnictví, což se může hodit těm z Vás,
kteří podnikáte, dále ekologie a životní prostředí najdete v nabídce i
položky pro uživatele PC a Pro ženy, což by v současné době mohlo zajímat
řadu z Vás. Po vyplnění formuláře, kam musíte zapsat i orientačně svou
pozici v zaměstnání nebo zaměstnavatele - co chudáci nezaměstnaní? - se
můžete podívat a případně si zaškrtat i plánovaná periodika, která už daleko
více zasahují zájmovou oblast, například Cestování, Lov a pes, sice
nepředpokládejme, že vodicí psi se stanou loveckými, ale třeba by se tam pro
Vás něco zajímavého našlo, Domácnost a bydlení, Koně a jezdectví, několik
sportů jako hokej, outdoorové sporty neboli tramping a spol. lyžování,
cyklistika, fotografie a film, sbvěratelství a zdravý život. Ale jak jsem už
napsal, jde o plánovaná periodika a zřejmě v případě zaregistrování nějakého
titulu Vám pak přijde informace o tom, že byl přidán nový titul, který si
můžete objednat.
Po objednání Vám přijde potvrzovací e-mail, který si schováte. Doporučují
také si přidat adresu, z které noviny budou chodit, do kontaktů a tím
předejdete, aby Vám poštovní klient třídil tyto zprávy do nevyžádané pošty,
pokud si to sami nenastavíte. Veškeré další informace fotmou nápovědy
najdete na http://www.dashofer.cz/?faq=1#1 .
Osobní zkušenosti s tím zatím nemám, ale objednal jsem si periodikum Pro
uživatele PC. Tak uvidíme.
Kromě toho, že budete dostávat periodika, tak se zúčasníte soutěže o
prodloužený víkend letecky do Paříže. Je potřeba se registrovat do 30.
června. Tak hodně štěstí přeje Miloš Šmíd