Vytahnuti zvuku z videa

Sobota Červen 3 18:23:03 CEST 2006

Zdravím,
Tome, neber to ve zlém, ale to Ti člověk musí cpát jak se říká všechno pod
hubu? Prostě zadej do exploreru www.google.com, tam do editačního políčka
pro vyhledávání zadej např. "cool edit" a určitě Tě to navede dál. Tuším
Peťa Nedorost to nedávno psal, že je to hrůza, když si ani takovou maličkost
nedokáže nikdo sám vyhledat a já s ním souhlasím. Takto se nikdy nikdo
nenaučí alespoň trošku pracovat s vyhledávačem. Jestli jsi to nebyl Peťo
zrovna Ty, tak se omlouvám. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vagner" <vagtom na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 03, 2006 6:03 PM
Subject: Re: Vytahnuti zvuku z videa

A kde to muzu stahnout ten cooledit?
----- Original Message -----
From: "Juraj Danko" <dafodeil na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 03, 2006 2:22 PM

Ne, tento program je jenom v anglictine a je docela znamy mezi zrakove
postizenymi. Urcite se nejednou objevila zminka v Fandě. Z webu se dá
ztáhnout jenom trialverze. Jinak je tento program placený. Jak pracuje s
Winmonitorem, to nevím, protože používám JAWS, ale není mi známo, že by si
někto ztěžoval na špatnou orientaci v Cool edit pro, ale třeba se mýlim.
Hezký den
Juraj Danko