Acrobat reader 6

Sobota Červen 3 16:46:06 CEST 2006

Zdravím,
já bych to řešil tak, že bych si knihu přes finereader převedl do klasického textu a četl ji pak přes jakýkoliv textový editor. S pozdravem Jiří Stojaník.
  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, June 03, 2006 4:39 PM
  Subject: Acrobat reader 6

  Zdravím všechny fandy.
  předevčírem jsem si z webové stránky www.viry.cz stáhl knihu nazvanou Moderní počítačové viry. Je možné ji číst pomocí programu Acrobat. Tento program jsem začal používat a to tak, že po otevření Adobe Reader Ce jsem začal číst tu knihu, o níž jsem se zmínil. Problém je však v tom, že ji musím číst po jednotlivých stránkách. Následující stránky si přečtu tak, že v kontextovém menu přejdu na položku další stránka. Proto bych vás chtěl poprosit o radu: znáte prosím způsob, jak přečíst knihu od začátku do konce dokumentu v programu Acrobat?
  Za případnou pomoc děkuji.
  Jarek