Acrobat reader 6

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Sobota Červen 3 16:39:38 CEST 2006

Zdravím všechny fandy.
předevčírem jsem si z webové stránky www.viry.cz stáhl knihu nazvanou Moderní počítačové viry. Je možné ji číst pomocí programu Acrobat. Tento program jsem začal používat a to tak, že po otevření Adobe Reader Ce jsem začal číst tu knihu, o níž jsem se zmínil. Problém je však v tom, že ji musím číst po jednotlivých stránkách. Následující stránky si přečtu tak, že v kontextovém menu přejdu na položku další stránka. Proto bych vás chtěl poprosit o radu: znáte prosím způsob, jak přečíst knihu od začátku do konce dokumentu v programu Acrobat?
Za případnou pomoc děkuji.
Jarek