RE: Rst, či Rpt?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Červen 3 12:01:56 CEST 2006

Áno i tak sa dá problém s knihami riešiť, no ja si radšej počkám na jedno
zariadenie, ktoré bude zároveň Rpt aj Rst. Za rady dik - L

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Jiří Hladiš
Sent: Friday, June 02, 2006 6:09 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Rst, či Rpt?

Hezký den!
Mobilní telefon s RST vlastním. Sms se na něm píší velice jednoduše, nic
složitého na tom nevidím.
Když se mi nechce psát na klávesnici telefonu, tak si mobil propojím s
počítačem a velice jednoduše napíši sms na klávesnici počítače a to bez
nějakých specializovaných programů. K tomuto mi stačí obyčejný Microsoftí
Activesinc.
Knížky a časopisi si pomocí tohoto mobilního telefonu čtu také a to takto:
převedu si text do mp3, rozdělím třeba na několik tří minutových úseků a
poslouchám. Ani nepotřebuji sluchátka, protože samotný reproduktor telefonu
je natolik výkonný, že mobil mohu nádherně slyšet i bez nich.
Nevím, kdo Vám nakukal takový nesmysl a vy jej hned ochotně převzal a šíříte
to dál bez toho, aniž byjste si ověřil, jak to se psaním sms opravdu je.

Jirka