problem s kosem u win XP

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Sobota Červen 3 08:31:06 CEST 2006

    Dobrý den,
můj koš se v praxi chová tak, že v okně průzkumníka na ploše není nic, ale Total
Commander 6,0 ukazuje soubory v koši. Když se však do koše  snažím jakkoli
dostat, vyskočí mi chybová hláška. Soubory v něm jsou. Tím jsem si jistý,
protože jsem v něm nedávno na chviličku úspěšně byl.
Přes TC se tam lze dostat, ale pak vše zmrzne.
    S díkem za pomoc Vašek
Václav Josef Toul
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
mobil: 7 24 23 14 68

----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, June 02, 2006 11:17 PM
Subject: Re: problem s kosem u win XP

  Dobrý večer!

  a ako sa to v praxi prejavuje? Ste si istý, že Vám systém vkladá vymazané
súbory do koša? Win totiž umožňuje nastavenie aj také, že sa súbory priamo
mažú. Raz sa mi ktovie prečo systém takto nastavil a súbory odchádzali do
večných lovíšť. V takotmto prípade budete márne vstupovať do koša. Nezobrazí
Vám nič, lebo je prázdny. Otázka teda znie, či sa do koša vôbec nedá dostať
a vyskočí nejaká chybová hláška, alebo do koša zdanlivo vojdete ale nič v
ňom nie je a pokladáte to za chybu koša? V tomto druhom prípade by to
vyzeralo na vyššie spomenutú príčinu.

      Š Kiss