Virtualni pamet-problem

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Červen 1 10:28:50 CEST 2006

Ahoj! Pardon, zapomel jsem dopsat, ze to uzira misto na disku, takze,
az uslysite hlasku, ze mate malo volneho mista, tak aby jste vedeli,
kde hledat. Ja treba defaultne mel nastaveny od XP 500 mB virtualni
pamet, coz me prislo moc. Zapinam ji jen, kdyz vim, ze budu delat neco
jako treba strih nebo neco hodne zatezoveho.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz

--