Zalohovani, jak je provest

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Červen 1 09:57:40 CEST 2006

Ahoj! Mohu potvrdit, disk se i trosku zkomprimuje, do 4 min hotova
zaloha, do 4 min obnovena. Ale jediny problem, troufam si rici, ze v
pocitacich jsem dost zbehly, ale preci jen obnovu bez asistence
vidiciho nedelam. Mam vice partition a i kdyz vim, jak co ma byt
kolikrat co zmacknout, ne.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz