Re: dotaz na programátory!

Peter Stibrany pstibrany na gmail.com
Pátek Červen 30 12:57:40 CEST 2006

Prajem pekny den,

je jednoduchsie a lacnejsie si kupit uz hotovy produkt. Vyvoj takehoto
programu od zaciatku podla vasich predstav by vas vysiel mnohonasobne
viac, radovo v desattisicoch korun (moj odhad).

Cena i rychlost vyvoja by boli ovplyvnene vyberom vhodnych nastrojov
zo strany programatora (napriklad by bolo jednoduchsie vyuzit Excel +
Outlook a "nejak to dat dohromady"), pricom programator by sa snazil
pouzit tie jeho oblubene nastroje, ktore pozna, co by vsak nemuselo
nutne viest k rychlemu vyvoju.

Strata casu pre programatora by to nebola, pretoze by si to iste
nechal zaplatit, a to tak, ze poriadne. Bola by tu moznost vysledny
program dalej predavat dalsim ludom, avsak toto si vyzaduje mat kopec
dalsich veci okolo programu aby z neho bol plnohodnotny produkt
(dokumentacia, technicka podpora, ...).

Samozrejme je technicky mozne sklbit planovac, evidenciu, faktury atd.
do jedneho produktu.

Ja by som vam odporucil pouzit nastroje z MS Office na ciastkove ulohy
(za predpokladu, ze Office uz vlastnite).

Tolko moj laicky nazor programatora (neobchodnika).

S pozdravom,
-Peter Stibrany