RE: dotaz na programátory!

Peter Gombarik msp na chello.sk
Pátek Červen 30 12:51:09 CEST 2006

Zdravím,

Mám pocit, že sa nám jedná o rovnakú vec. Viem, niekto môže napísať, že toto
si dokáže spraviť aj za pomoci Excelu a pod (aj ja to tak riešim), ale ak
potom máte nejakému klientovi hladať napríklad kolko krát bol na masáži,
alebo iné štatistické údaje, tak sa v celku natrápite. Raz som sa pokúšal
dohodnúť s jedným programátorom, ale potom sme prišli nato, že ajkeby sa
niečo vytvorilo, tak dosť záleží natom, ktorý z masérov aký odčítací program
používa. Preto by to chcelo asi dosť viac námahy, pretože nieje software,
ako software. NO ak by sa predsalen niekto našiel, tak by som to aj ja
privítal.
S pozdravom Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk
-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Ladislav Kubeček
Sent: Friday, June 30, 2006 12:11 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: dotaz na programátory!

Dobrýden přátelé!

Mám na vás následující dotaz:
Již skoro 10 let dělám praxi maséra a za dobu, kdy jsejm začal dělat s
počítačem, jsem zatím neobjevil prográmek, který by mi mohl dle mích
představ evidovat klientelu, tisknout stvrzenky pro klienty, faktury pro
organizace, případně by mohl fungovat jako plánovací kalendář a připomínač.
Protože si nejsem schopen sám pro sebe něco takového vytvořit, rád bych se
zeptal těch, kteří se programováním zabývají na několik věcí:
1. Kolik by mohla práce takového programátora stát?
2. Je vůbec možné v tak malém mněřítku jako jednotlivec si nechat něco
takového vytvořit? Nebyla by to stráta času pro progamátora?
3. Je vůbec technicky možné skloubyt do jedné aplikace plánovač, evidenci
klientů, tisk faktur, nebo stvrzenek?

Za zodpovězené dotazy předem moc děkuji.
Srdečně zdraví
      Láďa.