Re: dotaz na programátory!

Pátek Červen 30 12:50:15 CEST 2006

Ahoj Láďo,

vezmu to maličko na přeskáčku:

> 3. Je vůbec technicky možné skloubyt do jedné aplikace plánovač, evidenci
> klientů, tisk faktur, nebo stvrzenek?

Určitě ano, ale je to IMHO projekt v řádu desítek nebo spíše stovek
hodin práce -- i pokud se vyjde z již hotového systému, který se bude
"jen" adaptovat "na míru".

> 1. Kolik by mohla práce takového programátora stát?

Tohle záleží myslím zejména na velikosti zakázky (celkový počet
hodin), dále na její složitosti, kvalifikaci daného člověka a mnoha
dalších věcech, takže říkat nějaká konkrétní čísla je velice ošidné,
ale pro hrubou orientaci můžeš zkusit počítač 500 korun za hodinu jako
spodní limit a uvidíš, čeho se dobereš.

> 2. Je vůbec možné v tak malém mněřítku jako jednotlivec si nechat něco
> takového vytvořit? Nebyla by to stráta času pro progamátora?

Pokud programátoru strávený čas řádně zaplatíš, tak jej podle mne za
ztracený pokládat nebude. :-) Jestliže si však spojíš předchozí dvě
odpovědi, tak je celkem jasné, že jednotlivec prostě nemá šanci nechat
si podobnou aplikaci napsat -- tedy pokud se jeho tatínek nejmenuje
Lotrando a není majitelem zlatého dolu. :-))

Ahoj

Michal