Nova verze Skype a Jaws

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Červen 27 15:38:14 CEST 2006

Ahoj fandové. Stáhnul jsem si finální verzi Skype 2.5, ale mám jeden
problém. Nemůžu s Jawsem v Jawskurzoru nebo v přejitém Jaws k PCkurzoru
vyčíst celou obrazovku, takže v kontaktech se dostanu šipkou až dolů, ale
není tam stav a kolik je lidí online, ale kontakt nebo při probíhajícím
hovoru nešlo vyčíst, kolik minut trvá. Byl to konferenční hovor, takže jsem
byl schopen vyčíst jawskurzorem nebo přejitým pckurzorem k jawskurzoru jen s
kým hovor probíhá. Je to Jawsem nebo tím, že ve finální verzi není jakási
podpora pro screenreadery, která byla v betaverzi? Zdraví Michal.