spousta spamu

Pondělí Červen 26 12:03:42 CEST 2006

Dobré odpolendne,

spamový filtr na BraillNetu funguje myslím naprosto spolehlivě --
denně mi správně označí v průměru téměř 70 spamů, bez označení mi
projdou do schránky tak maximálně dva.

Zkuste se podívat do hlaviček daných mailů, zda opravdu přišly přes
BraillNet, případně jak je spamový filtr ohodnotil (řádek
X-Spam-Status), podle výsledku je možné přemýšlet dále...

S pozdravem

Michal Jungmann