TEXTOVA HRA

Jana Homolová janhom na seznam.cz
Pondělí Červen 26 09:14:20 CEST 2006

Dobrý den, je pravda, že jsem server textovky neprohlížela moc podrobně, ale většinou jsem tam našla hry, které jsou funkční pouze pod dosem. Nevíte, kde tam mám hledat hry, které by bylo možné spustit ve windows XP?
Zdraví Jana Homolová
  ----- Original Message -----
  From: Martin Sukaný
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Friday, September 13, 2002 9:47 AM
  Subject: TEXTOVA HRA

  Zdravim!
  Nedavno se mi do rukou dostala jedna textova hra (A na Gent) ze serveru textovky.cz.
  Bohuzel jsem pri jejim hranim uvazl a po neuspesnem hledani nejakeho navodu, ci rady pri plneni tretiho ukolu jsem se obratil na tuto konferenci.

  Tem, ktere by tento prispevek nezajimal se predem omlouvam.

  Dekuji za pochopeni a preji prijemny zbytek dne.
  Martin Sukany.