Pocitac v lietadle?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Červen 16 17:37:01 CEST 2006

Nazdarte,
Potrebujem poradiť v nasledujúcej veci: Letím na dovolenku a notebook nemôže
neisť so mnou. Avšak ho chcem zabaliť do kufra k ostatnej batožine a
cestovať bude v batožinovom priestore lietadla, ktoré tuším nie je
vykurované a je tam i iný tlak vzduchu, než v kabíne - ak sa mýlim, prosím
opravte ma. Ako bude notebook tieto teplotné a tlakové zmeny znášať, najmä
jeho disk? Ide mi o to, či napr. po príchode na dovolenku nezistím, že sa už
nedá zapnúť atd... Môžem ho nechať cestovať v batožinovom priestore v kufri,
alebo si ho radšej mám vziať k sebe do kabíny, čo síce zväčší objem mojej
príručnej batožiny, no ale čo už...
Za rady vopred dikes - L