skodna v ICQ?

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pátek Červen 16 00:44:55 CEST 2006

Tyto zprávy se nazývají hoax a jde o poplašné zprávy, které mají člověka
vyděsit, ale přitom se vůbec nic neděje.
Koukněte na www.hoax.cz a zadejte do vyhledávání nějakou část z vaší zprávy
a uvidíte kolik už tam je jejich modifikací.
např. o tom že bude icq placené mi přišla zpráva během dvou let aspoň 3krát.
Tom

----- Original Message -----
From: "Karel Brinda" <konference na brinda.info>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, June 15, 2006 2:04 PM
Subject: Re: skodna v ICQ?

Dobrý den,

neděste se. že jestli nepošlete tuto zprávu, tak se něco stane. Jedná se
totiž o nesmysl, který rozeslal nějaký vtipálek a nyní se směje nad tím,
jak rychle se to rozšířilo. Správci ICQ serverů si mohou zjistit velmi
lehce, kdo se přihlásil např. za poslední měsíc. To samé ta zpráva s tím
placeným ICQ. Opravdu tomu nevěřte.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference