skodna v ICQ?

Čtvrtek Červen 15 11:15:07 CEST 2006

    Ahoj,
 ja som bola kedysi bombardovaná kadejakými správami a spammi z icq,
jednoduché riešenie pomohlo. Zo stránok icq som si stiahla antyspam a je
pokoj. Ľudia, ktorí vám chcú písať musia prejsť krátkym testom, aby vás
antyspam pustil.
Ešte upozornenie, daný plugin je pre program Miranda. Neviem či by fungoval
aj vo veľkom Icq.
Božka
----- Original Message -----
From: "J. Drastich" <drastich na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, June 15, 2006 9:50 AM
Subject: Re: skodna v ICQ?

    Ano, máte pravdu a ve všem s vámi souhlasím. Šlo mi jen o to, jestli
někdo neví, proč se tyto zprávi posílají. Jaký z toho může pro koho plinout
užitek. U řetězových majlů jde o to, získat co nejvíce majlových adres na
které se následovně posílají Spamy. Zatím jsem si ještě nevšimnul, že by
někdo posílal reklamní zprávy na ICQ. Možná ale, že se toho již brzy
dočkáme.

    Jiří