skodna v ICQ?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Červen 15 11:44:14 CEST 2006

Zdravím,
to by jste se divili, i na ICQ chodí spam a jeden čas jsem toho neměl zrovna
málo.
Pokud nepoužíváte prehistorické verze ICQ, je v nich dnes zakomponována
antispamová kontrola, vzpomínám-li dobře, staré verze ji neměly, ale ruku do
ohně za to nedám.
Antispam se dá nastavit v menu Preferences, tedy Předvolby.
Já jsem teď na ICQ pár dnů nebyl, takže nevím, zda tam onu zprávu mám, ale
rozhodně tomu nepřikládám důležitost, bude to hoax. Už jen proto, že
zaručeně existují jiné technické prostředky, jak zjistit, do jaké míry je
účet využíván. A navíc, vzhledem k tomu, že jsou seznamy kontaktů na
serverech, nikoliv na klientských počítačích, bylo by přece jednodušší, aby
to tam správci poslali sami, ne?
Martin.
----- Original Message -----
From: "J. Drastich" <drastich na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, June 15, 2006 9:50 AM
Subject: Re: skodna v ICQ?

    Ano, máte pravdu a ve všem s vámi souhlasím. Šlo mi jen o to, jestli
někdo neví, proč se tyto zprávi posílají. Jaký z toho může pro koho plinout
užitek. U řetězových majlů jde o to, získat co nejvíce majlových adres na
které se následovně posílají Spamy. Zatím jsem si ještě nevšimnul, že by
někdo posílal reklamní zprávy na ICQ. Možná ale, že se toho již brzy
dočkáme.

    Jiří