FW: E-mail noviny pro uživatele PC 13/06: E-shopy na internetu

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Červen 13 15:13:49 CEST 2006

Ahoj, Fandové,
před nějakým časem jsem Vás informoval o nabídce nakladatelství Verlag
Dashofer. Objednal jsem si e-noviny Pro uživatele PC a přišlo první číslo.
E-mail mohu zájemcům přeposlat, asi by bylo ale nejlepší v html podobě,
takže počítejte, že by to bylo větší.
Zřejmě jde o toto - nalákat a pak vybrat hodně peněz, dávám Zdeňkovi za
pravdu, pžesto nelituji, že jsem to zkusil - roční předplatné 2970 Kč, 24
čísel. Je to drahé, ale asi také kvalitní, takže nechám na uvážení každého.
Obsah se týká hodně MS Office, zvláště Excelu a hodně pokročilých operacích,
tedy pro ty, kteří jsou nuceni užívat tabulky v rámci své profese. Je tu
něco o grafice o formátu
TIFF - http://www.techportal.cz/?sekce=9&uroven=1&obsah=0&cid=144804, o
psaní webových stránek
http://www.techportal.cz/?sekce=9&uroven=1&obsah=0&area=192&wa=WWW06E5%20PC&
uid=2011856&e=690893&odkud=ENPC, e-shopy na internetu
http://www.techportal.cz/?sekce=9&uroven=1&obsah=0&cid=144805 a další
zajímavosti. Jsem zvědav, jak dlouho mě to tam bude na ty stránky ještě
pouštět, počítám tak ještě jedno číslo ...
 Zdraví všechny Miloš