TMF 2006 - zaznamy sobotnich prednasek

Čtvrtek Červen 8 00:27:40 CEST 2006

Ahoj,
umňa to isté, takže zjavne je chyba v súbore.
----- Original Message -----
From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, June 08, 2006 12:03 AM
Subject: RE: TMF 2006 - zaznamy sobotnich prednasek

Zdravím,

Myslím, že je fakt velmi dobré, že takéto záznami zverejňujete, ale chcem
len upozorniť, že napríklad v príspevku o mobil pocket chýba celá časť.
Možno sa mi tento súbor zle stiahol, ale Marek s výkladom končí pri vkladaní
pripomienky do kalendára a to len pri jej predmete. Bude aj toto doplnené,
alebo sa mám pokúsiť príspevok stiahnúť znva?
Za odpoveď vopred ďakujem. Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk