Skodna

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Červen 7 01:14:06 CEST 2006

Přípona DLL se může nacházet kdekoliv, protože je to přípona označující
knihovny a ty jsou součástí všech možných programů. Tyto soubory by měly být
neškodné, naopak potřebné.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
585223678 na iol.cz
Telefon + memobox 585 223 678
Mobil 608 262 594
SKYPE hlavinac
----- Original Message -----
From: "Jarek Krčmář" <krcmar na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, June 06, 2006 10:26 PM
Subject: Skodna

Ahoj fandové,
domnívám se, že se v mém počítači nachází škodná, ačkoli ji žádný ze čtyř
nástrojů neobjevil. Těmi nástroji jsou: AVG 7, Spybot, Win Defender Beta 2 a
nástroj pro odstranění škodlivého softwaru. Myslím si, že přes ujištění
všech těchto programů není vše v pořádku. V dialogu pro vypnutí počítače se
počítač chce rozpovídat a proto mi vyjmenuje přípony jako DLL a pak GDY
Windows a AVG pro E-Mail - a pak se ozve úder dvou tónů ohlašujících chybu.
Nevím, kde se něco takového jako ta přípona DLL nachází -, a dost mě mrzí,
že nemohu přečíst ani skopírovat tu hlášku, protože v tom dialogu jsou jen 4
položky: Úsporný režim, vypnout počítač, restart a režim spánku.
Nevíte prosím, kde by mohl být zakopán pes?
Jarek