Vytahnuti zvuku z videa

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Červen 6 13:38:11 CEST 2006

Zdravím, v anglické verzi to je CTRL+P, Plug-ins, Output, Nullsoft
Disk Writter Plugin. Po vytažení audia z videa nezapomeňte nastavit
tamtéž zpět plugin na Direct Sound Output. Zvuk lze vytáhnout i free
probramem na střih videa Virtual Dub, ale jen u podporovaných formátů
vzhledem k prezenci příslušného kodeku v počítačí. Mirek Vít

--
Mirek Vít
Skype: maildisk-line