Acrobat reader 6

Karel Brinda konference na brinda.info
Neděle Červen 4 19:47:22 CEST 2006

Dobrý večer,

chtěl bych upozornit, že se nejedná o Acrobat, ale Acrobat Reader.
Acrobat je komerční produkt k tvorbě PDF, kdežto Acrobat Reader je k
dispozici zdarma a slouží pouze k prohlížení PDF souborů. Při jeho
instalaci žádný kontrolní kód ani nic podobného potřebovat nebudete.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference