Vytahnuti zvuku z videa

Juraj Danko dafodeil na centrum.cz
Sobota Červen 3 19:34:21 CEST 2006

Ano Tome, souhlasim s kolegy. Skus se trochu potrapit s vyhledavanim, dovis
se mnoho zajimavych veci pri vyhledavani. Skus treba i tu navrhovanu moznost
s Winampem. Je to dobra rada, ikdyz me zrovna nenapadla. Cool edit pro ma v
nabidce ectract from video moznost jak avi, tak i mpg a jeste dalsi, ale zda
je schopen tyto i pouzit na extrakci, to nevim, ja se priznam, ze jsem zase
nejak casto tuto funkci cool edit pro nepouzival.

Hezky den!
Juraj Danko
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vagner" <vagtom na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 03, 2006 5:03 PM
Subject: Re: Vytahnuti zvuku z videa

A kde to muzu stahnout ten cooledit?
----- Original Message -----
From: "Juraj Danko" <dafodeil na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, June 03, 2006 2:22 PM

Ne, tento program je jenom v anglictine a je docela znamy mezi zrakove
postizenymi. Urcite se nejednou objevila zminka v Fandě. Z webu se dá
ztáhnout jenom trialverze. Jinak je tento program placený. Jak pracuje s
Winmonitorem, to nevím, protože používám JAWS, ale není mi známo, že by si
někto ztěžoval na špatnou orientaci v Cool edit pro, ale třeba se mýlim.
Hezký den
Juraj Danko