Acrobat reader 6

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Červen 3 16:46:26 CEST 2006

Zdravím,
hlavně bych doporučil Acrobat Reader aktualizovat a to velmi rychle, protože ve starých verzích jsou kritické díry.
Takže urychleně dohledejte nejnovější verzi, pakliže netoužíte po nějaké havěti. Pokud nepoužíváte Acrobata na Internetu, budiž, ale neriskoval bych.
Martin.
  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, June 03, 2006 4:39 PM
  Subject: Acrobat reader 6

  Zdravím všechny fandy.
  předevčírem jsem si z webové stránky www.viry.cz stáhl knihu nazvanou Moderní počítačové viry. Je možné ji číst pomocí programu Acrobat. Tento program jsem začal používat a to tak, že po otevření Adobe Reader Ce jsem začal číst tu knihu, o níž jsem se zmínil. Problém je však v tom, že ji musím číst po jednotlivých stránkách. Následující stránky si přečtu tak, že v kontextovém menu přejdu na položku další stránka. Proto bych vás chtěl poprosit o radu: znáte prosím způsob, jak přečíst knihu od začátku do konce dokumentu v programu Acrobat?
  Za případnou pomoc děkuji.
  Jarek