Rst, či Rpt?

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Pátek Červen 2 16:33:46 CEST 2006

Ahoj Laco, trochu som tuto tvoju otazku prebral s Patrikom.
Zatial sme nemali moznost odskusat sucasne RPT a RST na jednom zariadeni - samozrejme o nich vieme a chystame sa nato, ale vzhladom k tomu, ze momentalne vo vyvoji su trochu ine priority, tak ti mozem poradit obstarat si dve oddelene zariadenia, alebo ak tvoj zamer je hudbou buducnosti, tak sa casom mozno bude dat prevadzkovat oba softy na jednom stroji - v zasade neni dovod, aby to tak nefungovalo.
s pozdravom Cs.

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, June 02, 2006 9:36 AM
Subject: Rst, či Rpt?

Nazdarte, ponajprv soráč, že neviem, či tento príspevok patrí sem, alebo do
Mobilov.
Časom si hodlám zakúpiť nejaké zariadenie, ktoré bude kecať a umožní i
telefonovanie, sms atd.
Avšak iné funkcie ponúkajú pda-čka vyzbrojené Rpt a iné telefóny vybavené
Rst. Ja by som potreboval zariadenie, ktoré na jednej strane umožní
telefonovanie a sms, ale zároveň napr. i textový editor a čítanie kních, či
písanie dokumentov. Sú dnes už na trhu pda-čka, ktoré majú v sebe i mobil,
no otázka zneje, či sa dá takéto zariadenie ozvučiť a čím, teda či na ňom má
bežať Rst, alebo Rpt, alebo si musím kúpiť oba programy? Má to takto nejak
niekto vyskúšané, aby sa to nepomlátilo navzájom?
Za rady vopred diky - Laco