Rst, či Rpt?

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Červen 2 09:36:42 CEST 2006

Nazdarte, ponajprv soráč, že neviem, či tento príspevok patrí sem, alebo do
Mobilov.
Časom si hodlám zakúpiť nejaké zariadenie, ktoré bude kecať a umožní i
telefonovanie, sms atd.
Avšak iné funkcie ponúkajú pda-čka vyzbrojené Rpt a iné telefóny vybavené
Rst. Ja by som potreboval zariadenie, ktoré na jednej strane umožní
telefonovanie a sms, ale zároveň napr. i textový editor a čítanie kních, či
písanie dokumentov. Sú dnes už na trhu pda-čka, ktoré majú v sebe i mobil,
no otázka zneje, či sa dá takéto zariadenie ozvučiť a čím, teda či na ňom má
bežať Rst, alebo Rpt, alebo si musím kúpiť oba programy? Má to takto nejak
niekto vyskúšané, aby sa to nepomlátilo navzájom?
Za rady vopred diky - Laco