Debian

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Sobota Prosinec 30 08:35:36 CET 2006

Dobrý deň,
Screen reader pre textové prostredie sa tuším volá speakup, aktúálny web
je http://www.speakupmodified.org . Keď ale stiahnete debian, budete to
musieť najprv predpokladám nainštalovať, potom doinštalovať syntézu
samotný odčítač (nevyhnete sa patchovaniu jadra), určite narazíte na
množstvo závislostí, teda ak si to naozaj chcete len vyskúšať v linuxe,
najlepšie bude asi stiahnúť ubuntu edgy z
http://releases.ubuntu.com/edgy/ a trochu si preskúmať dialógy a menu
štandardne nainštalovaných programov v ubuntu. Inak všetko čo používa
xvidgets a GTK by malo byť aspoň základne s orca ozvučené.

PV