Audio přehrávač spustitelný přímo z CD?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pátek Prosinec 29 17:03:02 CET 2006

Dobrý den,

kdyby to bylo jen mluvené slovo, tak by mp3 stačilo - jenže je tam fůra
hudebních předělů a třeba hned ten úvod Matouše v mp3 nechutně cvrliká -
a kromě toho jde o to, aby se každý mohl rozhodnout pro takovou kvalitu
komprese, jakou chce. V mp3 existuje i ISO image pro vypálení na CD -
jenže to je bitrate 64 kbps a moje uši by při hudebních předělech trpěly ...

Mimochodem, na obalu CD verze jsem zjistil, že na violoncello tam hraje
Jiří Červený. Osobu toho jména znám z Dejláku a tak by mě zajímalo,
jestli je to jenom shoda jmen ...

Tomáš Valůšek