Problemy s poznamkovym blokom

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Čtvrtek Prosinec 28 20:43:49 CET 2006

Ahoj Fandovia!

Pred časom som tu riešil problém so zmenou rýchlosti výslovnosti JAWSu pri napalovaní a grabovaní CD. Skúsil som zmeniť výkon procesoru či to nebude lepšie. Zlepšenie je síce minimálne, ale od vtedy začal robiť neplechu poznámkový blok. Každý súbor v poznámkovom bloku si po otvorení musím maximalizovať, aby som ho mohol čítať a pracovať v ňom, pred tým som to robiť nemusel a JAWS prečítal celý text. Tento problém som neodstránil ani tým že som výkon procesoru vrátil na predošlý stav. Viete mi niekto poradiť čo by som mal spraviť aby súbory v poznámkovom bloku nebolo potrebné stále maximalizovať? Aby to bežalo tak ako predtým...
Za rady vopred ďakuje

Laco Száraz