prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Prosinec 28 15:58:18 CET 2006

Ahoj!
Doplním snád všeobecne známu vec o prenose hlasu:
Tuším, čím necitlivejší mikrofón s užším frekvenčným pásmom, tým lepší
odstup užitočného signálu od hluku a lepšia zrozumitelnosť. Znie to trocha
plechovejšie, ale je to hlavne zrozumitelné.
Otestuj viac typov mikrofónov, kým nájdeš vyhovujúci.
Pozrel by som si ešte drivery pre zvukovú kartu na internete, či skutočne
neexistuje novšia verzia ovládača a samozrejme vypol v ovládaní zvuku, čo
nepoužívam.

From: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 28, 2006 3:33 PM
Subject: RE: prenikanie hlasuRe: Skype ozvena

Servus Peťo,

Tak ja tiež používam notebook Asus, síce neviem, aký používaš Ty, ale fakt
sa pozri do nastavení, pretože ja tam takýto problém nemám. Mne sa občas
stane napríklad to, že jednoducho mi niečo mikrofón vypne, ale to sa dá cez
panel hlasitosti nastaviť znovu.
Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk