Zvukova karta a nove repraky

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 28 15:17:41 CET 2006

Cau. Ja prave dokumentaci k tomu nemam a hlavne mam zvukovku opravdu nastavenou pouze na stereo (2 reproduktory), jak se to prenastavuje?
  ----- Original Message -----
  From: gp1
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, December 28, 2006 10:50 AM
  Subject: Re: Zvukova karta a nove repraky

  Ahoj!
  SBLIVE bolo viac verzií, ale myslím si, že má dva konektory pre predné aj zadné reproduktory, takže to tam môžeš kludne pripojiť. Akurát bude potrebné nastaviť aj v ovládači typ výstupu, čiže aby sa zapli všetky reproduktory. Východzie nastavenie bolo tuším len stereo - dva reproduktory.
  Pozri si ešte dokumentáciu, aby si presne zapokjil konektory do príslušných výstupov. Táto karta má aj digitálny výstup, ktorý by sa mohol nevhodným pripojením zničiť!