Externí zvukovka s MIDI?

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 28 12:57:02 CET 2006

http://www.czc.cz
nebo www.agem.cz
js pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "Tomas Valusek" <tvalusek na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, December 28, 2006 12:41 PM
Subject: Externí zvukovka s MIDI?

Milí fandové,

na počítači poslouchám taky vážnou hudbu (stanice D dur) a dost mi vadí,
jak je občas slyšet z repráků slabounké cvrlikání v rytmu práce
počítače. Jediným opravdu spolehlivým řešením je externí zvukovka. A
když už ji budu kupovat, měla by mít podporu MIDI, protože Windows Vista
už nebudou podporovat rozhraní MPU401, skrz které běhá midi v dnešních
zvukovkách. Nějak se mi nedaří najít rozumné stránky, kde bych našel
jejic hširší výběr. Budu vděčný, pokud mi někdo takový odkaz pošle.

Zdraví

Tomáš Valůšek