Pada explorer.exe

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Středa Prosinec 27 00:34:31 CET 2006

Ahoj,
25. prosince jsem podlehl okamžité skepsi, vyvolané ještě dalšími neúspěchy
s jinými programy, ale je pravda, že explorer mi několikrát spadl a dokonce
mi padal i notepad, takže jsem skoro začal věřit, že je v počítači nějaké
"zvíře" v podobě viru. Asi nebylo, protože dnes už to nepadá. Hodně taky
záleží na tom, co jste měli spuštěno před tím. Já jsem usedal k počítači po
synovi, který tu před tím hrál náruživě hru Auta s novým volantem od
ježíška. Měl jsem dát restart - to může věc vyřešit.
K dotazu Jarka: od včerejška do dneška si dvou hodin odpoledne se nedalo
stahovat z Braillnetu, nevím, jestli to nebylo toto. Pokud ne, pak máš
nejspíše špatně nastaven nějaký poštovní účet v Outlook Expresu nebo který
poštovní program používáš. Nic, přeji brzké vyřešení a dobrou noc všem.
Miloš

----- Original Message -----
From: "Jarek Krčmář" <krcmar na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, December 26, 2006 11:45 PM
Subject: Re: Pada explorer.exe

Ahoj miloši, myslel jsem si, že pouze mě padá internet. Nyní mě tvá zpráva
ujistila, že nejsem sám komu padá. Vyřešil jsem to opětovným zadáním hesla.
Mám však problém, s kterým si nevím rady. Jde o to, že jakmile jsou zprávy
přijaty, objeví se hláška, že (při zpracování došlo k několika chybám). Dá
se této hlášce předejít a to natrvalo? Co mám dělat, aby se tato hláška
neobjevovala?
Jarek