Od ceho vytvorit zastupce programu Remote Display v pocket PC?

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Úterý Prosinec 26 22:29:17 CET 2006

Ahoj, Fandové,
neporadil by mi někdo s programem Remote Display pro pocket PC? Rád bych si
ho nastavil do Po spuštění. To umím, ale neumím najít, kde má v pocketu (v
Program Files nebo ve Windows mobile) svůj exáč, abych k němu vytvořil
zástupce, kterého dám do Po spuštění.
V okně programů se tento program jmenuje credisp, ale ani to jsem ve
zmíněných složkách nenašel.

pro vysvětlení ostatním: ptám se na program Remote Display od Microsoftu,
který umožňuje synchronní zobrazení displeje pocketu na obrazovce stolního
počítače.
Nevíte, která je nejnovější verze? Musím popátrat na stránkách Microsoftu.
Mějte se po zbytek roku fajn. Zdraví Miloš