Stranky s telefonnimi seznamy

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Prosinec 25 23:16:37 CET 2006

Ahoj, FAndové a na Inpoře,
    možná máte problém s oficiálními stránkami telefonního seznbamu Ou tú,
myslím, že na nich byl například pro JAWS a další scren readery problém se
přepnout na kartu Firmy. Pokud ne, omlouvám se a opravte mě. Pokud ano - bez
záruky jsem našel odkaz na jiné stránky s telefonním seznamem a nejen pro
Českou republiku.
Česká republika nás však zajímá nejvíce, a proto s ní začnu.
Zadejte http://www.telseznam.cz/ , na těchto stránkách bude pravděpodobně
snazší přepnutí na vyhledávájní firem, protože to je možné udělat
přepínačem: první možnost Osoby, durhá firma a pak už začíná klasický
formulář.
Uvidíte sami, že na stránce je plno dalších praktických odkazů.
Pokud chcete zavolat někomu do světa, můžete začít s vyhledáváním na
stránkách, odkud jsem na výše uvedené stránky došel a sice
http://www.telefonniseznamy.cz/index.php?lng=cz
A ještě - pro Slovenskou republiku vede odkaz na http://telefonny.zoznam.sk/
Miloš Šmíd